Rólam

Először is üdvözöllek a blogon, ahol nagyrészt életmód, sport, táplálkozás és lélek témában szeretném Veled megosztani tapasztalataimat. Nem vagyok életmód tanácsadó vagy szakértő; az írások a saját véleményemet, meglátásaimat tükrözik.

A blogot azért indítottam, mert érdekel a pszichológia és az életmód témakör, közben pedig szeretek olvasni, utánajárni dolgoknak. Úgy gondoltam, a blogon lehetőséget kaphatok az írásra is. Emellett szerettem volna kicsit ráncba szedni az életemet, mert bár több jó szokást megtartottam a 2020-as évben is, elkezdtem felvenni olyan viselkedésmintákat, amelyek nem éppen a produktivitást idézik elő. A blog címével is szerettem volna erre utalni: a ’good vibes only’ körülbelül azt jelenti, ’csak jó rezgések, jó hangulat’. Számomra ez a motivációra utal, amely segít minket előre haladni céljaink elérésében. Remélem, velem tartasz ezen az úton, ha pedig Te is szeretnéd elmondani a véleményedet egy-egy témával kapcsolatban, kommentben megteheted. :)

Anna

Néhány tény rólam:

  • szeretek olvasni (krimi, életmód, horror, történelem)
  • 2016 óta a mozgás része az életemnek (erősítő edzés, kardió, HIIT)
  • 2020-tól végre a futást is sikerült szokásommá tenni
  • kedvenc évszakom az ősz és szeretem az esőt
  • a harmincas éveimet taposom
  • ruhaipari végzettségem van, de nem ezen a területen dolgozom
  • erősen introvertált személyiségem van
  • imádom a levendulát
Címkék: rolam